قالب وردپرس
طارمی شش رکورد را جابجا کرد
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۶
طرز تهیه سس پستوی ریحان
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۶

برخی میوه ها می توانند در کاهش و تنظیم فشاار خون بسیار مفید باشند و به شما در پایین آوردن آن کمک زیادی کنند. در صورتی که دچار مشکل فشار خون هستید سعی کنید از میوه های مناسب در این زمینه کمک بگیرید.

فشار خون

سطح قند خون بالا منجربه از بین بردن عروق خونی و هموار کردن راه برای حمله قلبی، دیابت نوع ۲، سکته مغزی، آسیب‌های عصبی، اختلال نعوظ، و یا حتی کوری می‌شود. خبر خوب؟ با مصرف برخی مواد غذایی می‌توان به طور طبیعی سطح قند خون را کنترل کرد.
زغال اخته یکی از این مواد غذایی است که خطر ابتلا به دیابت را در افراد در معرض خطر کاهش می‌دهد.
آووکادو، سرشار از چربی‌های مفید است و کمک می‌کند قند خون به آهستگی در جریان خون منتشر شود و باعث ترشح کمتر انسولین شود.
دانه‌های چیا، منجر به بهبود حساسیت به انسولین می‌شود و کلسترول، فشار خون و قند خون را تنظیم می‌کند.
دارچین، باعث بهبود کاهش وزن و عملکرد کبد می‌شود و بهبود حساسیت به انسولین را نیز در پی دارد.
انبه، سرشار از ویتامین آ و ث است و به کنترل قند خون بخصوص در افراد چاق کمک می‌کند.
روغن زیتون, تخم مرغ, ادویه جات و ترشی جات، سرکه و گیلاس را نیز می‌توان به این فهرست اضافه کرد.
منبع: سلامتی

 

طرز تهیه 15 نوع شیرینی خوشمزه و ساده برای عید
دریافت کتاب
دریافت جدیدترین محصولات ما